Members Club, l'entorn de beneficis exclusius per a col·legiats
Ajuda
Com em registro?
Per registrar-te al Membres Club, accedeix a l'enllaç que trobaràs a continuació, completa els camps del formulari i accepta la política de privacitat. Rebràs un correu electrònic al teu e-mail per validar el registre. Fes clic a l'enllaç que t’apareixerà. Recorda que és possible que l'email t'arribi a la safata de Spam. Ja estaràs registrat al Members Club! Registra't aquí.

Com es pot donar de baixa del Club?
Per deixar d'estar registrat al Members Club has d'anar a la part superior dreta i clicar a “El meu compte ”. Al menú desplegable que apareixerà, accedeix a“Veure/Modificar les meves dades ” i al final de la pàgina trobaràs l'opció “Donar-me de baixa ”.

He perdut o oblidat la contrasenya. Com la puc recuperar?
Si recordes la teva contrasenya, però la vols canviar, accedeix a “El meu compte” i “Veure/Modificar les meves dades ”. Introdueix la teva contrasenya antiga i canvia-la per una nova.

Si no recordes la teva contrasenya clica a “Accedeix” al menú superior de la teva pantalla i, sense entrar al club, accedeix a “Recordar contrasenya” al nou menú que t'apareixerà. Escriu el teu correu electrònic que utilitzes normalment per entrar al Club i rebràs un email perquè puguis modificar la teva contrasenya. Recordeu que podeu arribar a la vostra safata de Spam.

La web no es carrega correctament.
Si tens problemes mentre estas navegant pel Club podria ser que s'estiguin actualitzant les promocions o s'estigui fent un manteniment general de la pàgina. Per garantir la seguretat de la web, i el funcionament correcte amb tots els proveïdors que s'integren al Club, està 100% adaptat a (Chrome i Safari) tant per a ordinador com per a mòbil. Si estàs navegant amb un altre navegador, pots trobar errors de compatibilitat.

Com s'organitza el club?
El club s'organitza en els apartats següents:
Assegurances: T'oferim una gran varietat d’assegurances. Assegura't de tenir els cobertures més completes, els asseguradores més solvents i preus únics!
Compte Estalvi: Aquí trobaràs totes les botigues en línia amb les quals acumularàs euros per les teves compres.
Descompte Directe: Entrades de cinema, espectacles, viatges, tecnologia i molt més.

Tipus de descompte: Descompte Directe i Compte Estalvi.
A l'apartat de “Descompte Directe” trobaràs ofertes en les quals el descompte s'apliquen en el moment de la compra . Només hauràs de seguir les instruccions explicades de la promoció, per beneficiar-te'n. A l'apartat “Compte Estalvi”, trobaràs les promocions que corresponen als descomptes de tipus cashback, on acumularàs saldo per les compres.

Com funciona l'apartat Compte Estalvi?
A la descripció de cada botiga de la secció, pots veure el percentatge o quantitat fixa de descompte que rebràs de forma reemborsada al teu saldo del “Compte Estalvi” en fer una compra o reserva.

Per exemple, si fas una compra de 100€ a una botiga que té un reemborsament del 5%, rebràs 5€ al teu “Compte Estalvi”.

On trobo el saldo acumulat al meu compte Estalvi?
Per accedir al teu saldo del “Compte Estalvi”, fes clic a "El meu compte" a l'apartat superior dret. A la secció "Saldo Compte Estalvi" trobaràs el teu Saldo.

Quina és la diferència entre el Saldo Provisional i el Saldo Real?
El Saldo Provisional apareix quan has fet una compra, però la botiga encara no l'ha verificada, apareixerà al teu Compte Estalvi entre 24 i 48 hores des que has fet la compra o reserva a l'apartat “Compte Estalvi”.

Podràs veure el teu Saldo Real quan la botiga confirmi la compra. Aquest procés pot trigar entre 2 i 3 mesos perquè hi ha un termini de 30 dies per tornar els productes i uns dies més per validar les compres. Et recordem que el Saldo Provisional es converteix en Saldo Real automàticament.

Com cobro el saldo generat al Compte Estalvi?
El cobrament el podràs sol·licitar una vegada tinguis el Saldo Real, és a dir, que la botiga o lloc on has realitzat una compra o reserva ens hagi confirmat que no has realitzat cap devolució, cancel·lació, anul·lació de reserva, etc. Podràs transferir el teu Saldo Compte Estalvi al teu compte bancari a partir de 10€ de Saldo Real. Quan hagis superat els 10€ de Saldo Real, apareixerà un quadre on podràs introduir el teu IBAN i transferir-te els diners acumulats al teu compte bancari.

He fet una compra i el meu saldo no apareix a la guardiola. Què ha passat?
El reemborsament pot trigar fins a dos dies a aparèixer al Compte Estalvi. Quan la web on has comprat valida la teva compra, el saldo del teu compte estalvi s'incrementarà segons el percentatge o quantitat fixa indicat a la fitxa de la botiga. Transcorregut el temps de validació (uns 3 mesos en el cas d'una compra o al mes següent en cas de viatges) podreu veure que el vostre saldo s'ha convertit en saldo real. Recordeu que només podreu transferir el saldo del Compte Estalvi al vostre compte bancari a partir de 10€ de saldo real. Si no heu rebut els vostres diners en els terminis establerts, poseu-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el xat o el formulari de contacte.

Tinc dubtes o problemes amb les promocions.
A cada promoció trobaràs un apartat que t'explicarà les condicions i el procés de compra de cada oferta. Si encara tens preguntes, pots contactar amb nosaltres. Recorda que els descomptes només s'apliquen quan fas les compres en línia a través del Club i no tenen validesa a la botiga física o si es realitza directament a l'app del comerç.

Els descomptes són també per als familiars?
Sí, les promocions també són vàlides per als familiars.

Com puc tenir el club al mòbil?
Podeu desar el club al mòbil mitjançant un accés que podreu instal·lar a la pantalla inicial del dispositiu. Si tens un dispositiu Android només hauràs d'entrar al club des del teu mòbil i fer clic a “ Afegir a Pantalla d'inici” que apareixerà a la pestanya de la part superior de la pantalla. T'apareixerà un banner, on has de clicar a“Afegir a Pantalla d'inici” i se t’instal·larà com una aplicació a la pantalla inicial.

Per a dispositius iOS accedeix al club des del teu mòbil, prem el botó amb forma quadrada i una fletxa a sobre que trobaràs al menú inferior de la pantalla. Indica que vols“A afegir a pantalla inicial”. Perquè et funcioni la instal·lació, has d'accedir a la pantalla inicial del club des de Safari.

Com contactar amb nosaltres?
La forma més ràpida de contactar amb nosaltres és mitjançant el xat, és un sistema de comunicació que et permet consultar tots els teus dubtes sobre el club. El trobaràs a la part inferior dreta del club de dilluns a dijous de 9:00 a 17:00 i divendres de 9:00 a 14:30. Els caps de setmana, festius i fora d'aquest horari el xat no està operatiu, però si tens algun dubte o consulta ens pots contactar a través d'aquest formulari.

He enviat missatges i no he rebut cap resposta. Què puc fer?
Pots contactar amb nosaltres trucant al 910 21 42 38.
SOBRE EL CLUB
Members Club, l'entorn de beneficis exclusius per a col·legiats. Aquí trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molt més. A més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, de manera que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar.
COL·LABORA
Logo